A jól ismert építési elvet követve a mattoghofeni brigád is előbb a sportos változatot leplezte le a 1290 Super Duke képében, majd látva, hogy milyen népszerű is a modell, elkezdte kidolgozni a gép kényelmesebb, túraképesebb változatát.
Az első lesifotók alapján csupán annyi bizonyos, hogy tágabbra szabták az ülés, a kormány, illetve a lábtartó által behatárolt területet, hogy hosszú távon se legyen fárasztó a gép vezetése. Ezen túlmenően jelentősen megnövelték az idomzatot, továbbfejlesztve ezzel a gép szélvédelmét, s valószínűleg a hátsó traktust is átfésülték, hogy alkalmas legyen a kofferek cipelésére.
Arról egyelőre nincs információ, hogy a felfüggesztés és a fékrendszer megegyezik-e az alapmodellel, ugyanakkor bizonyos, hogy a GT-ben is a cég 1301 köbcentis, V2-es, eredetileg kereken 180 lóerős erőforrása dohog majd. A narancs túragép bemutatkozása 2015 őszén, az aktuális motoros seregszemléken várható.