A csapat természetesen dobogós célokkal, a bajnoki pontállásból kihozható legjobb eredmény reményében, és nem utolsó sorban tapasztalatszerzés miatt utazott ki a rijekai versenyre. A friss tapasztalat azért is volt fontos az alakulat számára, mert a Prop-tech Honda a brnói WSBK futam óta nem lépett pályára.
A pénteki szabadedzéseken több beállítást és gumit próbált ki Kispataki, az első edzést 1.31-es, a napot pedig 1.29-es köridővel zárta. Szombaton a szlovén Marko Jerman mögött a második helyet szerezte meg Kispataki, hátránya háromtized másodperc volt.
A második időmérőre a hőmérséklet 35 fok fölé emelkedett, így a korábbi teljesítményeken javítani aligha lehetett, ennek megfelelően Jerman pályára se lépett, Kispataki pedig használt abroncsokkal a beállítások finomításán dolgozott. Elsőként zárta a mért edzést, de reggeli idején nem javítva maradt a második helyen a rajtrácson. A bajnoki pontállás miatt kiemelt figyelmet érdemlő többszörös cseh bajnok Michael Filla az ötödik startpozíciót szerezte meg.
Vasárnap a rajtnál meglepően sokáig égett a piros lámpa. A versenyzőket ez némiképp meg is zavarta, ugyanis Berto Camlek beugrott, majd pár méterrel később lelassított, Viktor Őt követve elindult, de hamar lefékezett. A zavaró eseményeknek köszönhetően Kispataki a hatodik helyen fordult az első kanyarban, de a pálya felénél már a második helyen jött, ahol is piros zászlóval jelezték, új rajt következik.
A második rajt kiugrásmentesen zajlott. A piros-ezüst Honda ötödikként érkezett az első féktávra, harmadikként jött a kör végén, és másodikként láthattuk következő körben a célegyenesben. Viktor folyamatosan növelte az előnyét a pályacsúcsot jegyző Camlekkel szemben, de sajnos e közben az élen motorozó Jermanhoz nem sikerült közelebb kerülnie. A pontverseny szempontjából érdekes Filla jelentős hátránnyal Viktor mögött motorozott, amikor motorhiba miatt a verseny feladására kényszerült. Viktor egészen a befutóig megőrizte az ezüstérmes helyet.
Kispataki Viktor: „Izgalmas hétvégén vagyunk túl, jó volt újra Rijekában motorozni. Sajnálom, hogy nem jött össze a 28-as köridő és a pálya specialistája, Jerman megelőzése. Az Alpok-Adria Bajnokság harmadik helye azonban megvan, ami köszönhető a csapat kiegyensúlyozott teljesítményének. A többiek idén többször hibáztak, így nem jelentett akkor hátrányt, hogy öt fordulót is kihagytunk.”
Az alakulat következő megmérettetése szeptember 10-én a Hungaroringen lesz, ahol a Magyar Bajnokság negyedik fordulója kerül megrendezésre.