A 2010-es szezon örömteli sikerekkel záródott, hisz Viktor az Endurance Világbajnokság katari fordulóján dobogón végzett, majd Arie Vossal megnyerték a bahreini tesztfutamot. Ezért is okozott csalódást, hogy 2011 februárjában még biztos információk hiányában tekintett az évre a huszonöt éves versenyző.
Az első OB futamra azonban összeállt egy lelkes csapat, mely év végére nem várt sikereket ért el, amiben nagy szerepe volt, hogy az esztergomi Prop-tech műhely teljes mellbedobással Viktor mögé állt. Megépítettek egy verseny Hondát, melyet egész szezon folyamán fejlesztettek, finomítottak, így mára 200 lóerő felett teljesít a gép. A motiváló háttér, a folyamatosan javuló technika Viktor teljesítményén is meglátszott - egyre jobb köridőket jegyzett az ismert pályákon:
Hungaroring: 1.50.87
Pannonia-ring: 1.54.82
Brno: 2.02.72
És hogy jött a WSBK részvétel? A brnói Alpok-Adria futam előtt a csapat átnézte a tavalyi köridőket, és megcélozta a 2.04-et, azaz eldöntötték, ha sikerül megfutni, akkor belevágnak. És lám, merj nagyot álmodni: a rendezőség elfogadta a csapat nevezését, amit Viktor kiváló motorozással hálált meg, és jó formában körözve csupán 3,5 másodperc hátrányt könyvelt el a pole-t megszerző Checatól.
A pontszerzés hab volt a tortán, hiszen a cél a tisztes helytállás, a lemaradás minimalizálása és a lekörözés elkerülése volt. Viktor mindkét húszkörös futamot sikeresen teljesítette, és a győztestől 41 másodperccel lemaradva ért célba, ami a délutáni fordulón a pontszerző 15. helyet jelentette.
Az idei szezon véget ért Viktor számára, megkezdődtek a következő év előkészületei. Ami biztos, hogy a sikeres tanulóév után a Prop-tech színeiben folytatja a versenyzést - reményeik szerint egy újabb VB-s szerepléssel -, ami nagyban függ a most folyó előkészületektől és a támogatók keresésétől.
"Kisebb csalódással fogadtam a szezon elején azt a tényt, hogy az Endurance VB-s dobogó ellenére nehézségekbe ütköztünk az előkészületek során, az első OB futamon azonban mégis ott voltam a Prop-tech Hondával. A géppel, amelyik az év folyamán több fejlesztésen esett át, így a brnói WSBK futamon életem legjobb versenymotorján ülhettem. Mindent beleadtam, miközben példaképeim között motoroztam. Most azon dolgozunk hogy jövőre ismét ott lehessek a Superbike mezőny legjobbjai között." - nyilatkozta Kispataki.