- Amikor kiválasztod az utadat, akkor nincs helye hazugságnak, hamisságnak. A Kawasaki egyedülálló örökséggel rendelkezik, hogy a régmúlt legfontosabb értékeit megőrizze és átadja a mai motorosoknak egy modern, ugyanakkor hiteles klasszikus képében. A hetvenes évek legendája, a Z1 igazi ikon volt, s szellemisége tovább él a most bemutatott Z900RS-ben - áll az új modell bemutatójában.

A soros, négyhengeres nakedben 948 köbcentis, 111 lovas teljesítményű és 98,5 Nm-es csúcsnyomatékú erőforrás dolgozik, míg a teletankolva is csak 215 kilós masina megzabolázásáról négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek gondoskodnak.

kawasaki-z900-rs-16170
Valóban sikerült átörökíteni a Z1 legendás formáit...

Érdekesség, hogy a fékrendszer összetevőinél is igyekeztek a Z1-et alapul venni, s meglepően kicsi, csupán 267 (!) millis első tárcsákat szereltek a filigrán, húszküllős felnikre. Noha régies benyomást kelt, a Z900-ról nem hiányoznak a mai motorok legfontosabb vezetéssegítő rendszerei, így a 180-as hátsó kerék kipörgését személyre szabható kipörgésgátló felügyeli, és a gyönyörű formájú, kerek, analóg órák között folyadékkristályos kijelző jeleníti meg a legfontosabb információkat.