Motort építeni és tuningolni remek dolog. Papírra veted a terveket, majd legtöbbször a gyakorlati megvalósítás kezdetén rájössz, hogy az életben nem mindig úgy működnek a dolgok, mint a tervezőasztalon. Kikéred mások véleményét, majd elkezded beszerezni a szükséges alkatrészeket, kerüljön bármibe, a motornak fürgébbnek kell lennie, punktum. Egy negyedliteres motor esetén ez azt jelenti, hogy a csajod valószínűleg hangoskodni fog, mikor meglátja, hogy eltűnt a konyhapénz, de legalább lesz egy penge vasad, ami majdnem annyit tud, mint egy végnapjait élő, kivénhedt hatszázas...
Persze az efféle irónia nem szegi kedvét a lelkes tulajdonosnak, mint ahogy a lenti 250-es Ninja gazdája is fittyet hányt a racionális érvekre, amikor egy GT12-es Garrett turbót bújtatott az apró gép burkolata alá.
Az első menetpróba már biztató volt, hiszen szédítő negyven lóerős teljesítményt mértek, de állítólag további módosításokkal (értsd: további költekezéssel) az érték akár 55-60 lóerőig is fokozható.
Szép próbálkozás, és ha a nagyobb motorokat nem is, de egy-két bepróbálkozó autóst azért meglephet a zöld szörnyeteg, ami a ráköltött összegek hatására szépen lassan ki is növi az A2-es kategóriát...