Egyelőre pontos műszaki adatok nélkül, de minden ízében körbefényképezve debütált a rajongók által már nagyon várt szupersportmotor, a Kawasaki Ninja H2.

kawasaki-ninja-h2-h2r-2035

Annyi bizonyos, hogy utcai- és pályakivitelben is elérhető lesz a masina - H2 és H2R néven -, utóbbi szénszálas idomzattal, lámpatestek és visszapillantók nélkül, markáns „szárnyakkal" érkezik, természetesen tükörsima abroncsokkal - ahogy egy zártpályás célokra megálmodott vashoz illik.

kawasaki-ninja-h2-h2r-2032

A tervezők elmondása szerint a kereken 300 lóerős (!) teljesítmény elérése volt a céljuk, s bár hivatalos adat egyelőre nem áll rendelkezésre, a 998 köbcentis, sornégyes, kompresszoros hajtómű állítólag ettől csak alig 1-2 százalékkal marad el. Azt is hozzátették, hogy a kiemelkedő teljesítmény az utcai motornál is garantált, hiszen az nagyjából 80 lóerővel lesz karcsúbb, mint a lámpa nélküli kivitel. Az R változat egyébként 120/60 R17 és 190/65 R17 méretű slickgumikon fut, melyeket a Bridgestone szállít a Kawasakinak.