Megosztja a brit társadalmat a JD Sports idén indult reklámkampánya, melyben úgy próbálják népszerűsíteni a fiatalos cipőket, ruhákat, hogy egykerekező motorosok és gumit égető quadosok viselik azokat a félperces klipben. Valószínűleg az verte ki a biztosítékot a nézőknél, hogy látszólag közúton vették fel a jeleneteket, és a szigetországban egyébként sem ritkák az ilyen csoportos „bemutatók” az utakon, a hasonló motorokkal elkövetett bűncselekményekről nem is beszélve.

„A JD Sports a motorosbandákat, valamint a motorlopásokat népszerűsíti, és arra biztatja a fiatalokat, hogy edzőcipőben, melegítőben egykerekezzenek. Nem véletlen, hogy az eredeti reklám alatt le is tiltotta a vállalat a hozzászólásokat – sok negatív kritikát kapott a kommentelőktől...” – írták a videó kapcsán

Arra mindenesetre jó volt az akció, hogy egységbe kovácsolja a szakmát, így a motoros sajtó tagjai egy emberként követelték, hogy ne így népszerűsítsék a ruhákat, és a nagyobb klubok, valamint vezetéstechnikai képzést szervező iskolák is csatlakoztak hozzájuk. Ennek hatására a brit reklámfelügyelet (ASA) eljárást indított, és többek között a gyártó Facebook-oldalának nyitóképét, online hirdetéseit és a fenti videót találta problémásnak, így azt nem használhatják a továbbiakban. Más kérdés, hogy csak úgy nem tűnik el a tartalom a világhálóról, tehát aki eddig nem hallott a JD Sports videójáról, most a brit lapok hírverése után bizonyára így is, úgy is találkozik vele.