A japán szigor nem csak a belpiacos gépek lökettérfogat és sebességkorlátozásában nyilvánul meg, így immáron a szigetországba címzett európai vasak is csak extra hangtompítóval súlyosbítva állhatnak forgalomba.
A korábban csak egyszerűen hoaxként aposztrofált fotókról kiderült, hogy a valóságot tükrözik, így az olasz mesterek által grammra és milliméterre kiszámolt csöveket méretes hurkatöltőkre kell cserélni a gyárban, mielőtt bedobozolják az exportra szánt példányokat.
Sokszor felmerül, hogy itthon túl szigorúan veszik a hangos dobok használatát az utakon. Nos, a fenti képeket látva azt hiszem, egy szavunk sem lehet, hiszen a Magyarországon népszerű utángyártott kidörrentők aligha felelnének meg a fenti korlátozásnak, és nem csak a bánatosan surrogó hang, de a csúf látvány miatt is sírva fakadnánk, ha ilyen méretes hurkatöltőkkel kellene felszerelni a motorjainkat...