Miután a Polaris tulajdonába került Indian kiválóan szerepelt a flat track versenyeken, várható volt, hogy a cég előbb-utóbb megjelenik egy hasonló stílusú utcai átirattal is. Igaz, a rendszámos változatban már nem 750-es, hanem 1203 köbcentis erőforrás dohog, ennek teljesítménye 120 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 115 Nm.
Nem lehet panasz a felszereltségre sem, elvégre kanyar-ABS és dőlésérzékelős kipörgésgátló segít megzabolázni a gépet, jóllehet, ezek a műszaki csemegék csak a drágább FTR1200S-hez járnak. Nem úgy a minden eddiginél hatékonyabb fékrendszer, ugyanis mindkét változaton négydugattyús, radiálisan rögzített Brembók segítenek felemészteni a mozgási energiát.
Az alapmodellhez csak fekete fényezés „jár", míg az S háromféle színben elérhető - ezek közül a vörös-fekete a legimpozánsabb, tekintve, hogy ennek térhálós váza is vörös színben pompázik.