Most azonban úgy tűnik, fordul a kocka, mégpedig egy indiai rivális, a Hero jóvoltából. Az Erik Buell Racinggel együttműködő cég egy látványos utcai harcost leplezett le a minap, és ha igazak a műszaki paraméterekről szóló híresztelések, a konkurensek bizony alaposan felköthetik azt a bizonyos alsóruhát.
A beszámoló szerint 620 köbcentis, soros, kéthengeres blokkot használtak a motor építéséhez, 79 lóerőt és 72 newtonméteres forgatónyomatékot kisajtolva az erőforrásból. Eddig semmi új, a felkelő nap országának küldöttei nagyjából hasonló értékekkel büszkélkedhetnek.
Az már kevésbé mellékes, hogy a Hero mérnökei szerint a masina csak százhatvan kilót nyom, ráadásul ez menetkész érték, hűtő- és fékfolyadékkal, kenőanyagokkal és persze benzinnel együtt.
További különleges pont, hogy az egyelőre titkolt, de szerénynek titulált vételár állítható futóműelemeket takar, bár meglehet, hogy a finom felfüggesztések csak némi felár ellenében lesznek elérhetők a motorhoz. A könnyű, látványos kétkerekű hatfokozatú váltóművel és LED-es fényforrásokkal készül, azt azonban még nem árulták el, hogy milyen stádiumban járnak az egyelőre prototípusként szereplő modell fejlesztésével, így az is titok, hogy mikor láthatja a nagyközönség a szalonokban az első szériaérett példányokat.