Valószínűleg mindenki előtt ismert, hogy a Harley-Davidson egy rendkívül nagy múltú cél, történetük kezdete 1903-ra tehető. A második világháború után virágkorukat élték, eladásaik csúcsra jártak, így aztán az akkor felnövő generáció körében valódi ikonná váltak járműveik. Igen ám, de akik akkor fiatalok voltak, ma már jó eséllyel nem róják az utakat, s általánosságban is az a tendencia figyelhető meg, hogy öregszik a márka vevőköre. A Motorcycle Industry Council statisztikája szerint 1990 óta a Harley-Davidson tulajdonosainak átlagéletkora 32 évről 47 évre emelkedett. Jelenlegi az amerikai vasak nyergében motorozók mindössze tíz százaléka jár a harmincas évei elején, negyvenhat százalékuk már betöltötte az ötvenedik születésnapját. Persze ez nem csak az ő vevőkörükre jellemző, egyébként is szembeötlő, miként változik a trend – a motorozás ma már sokkal inkább a középkorúak hobbija lett, több sportos modellt is jellemzően a negyvenes, sőt ötvenes korosztály tagjai vásárolnak.
Ez értelemszerűen nem jó irány, s a Harley-Davidson úgy döntött, tesz is valamit ellene, ezért új csoportként minden eddiginél hatékonyabban kívánják megcélozni a női motorosokat. Úgy vélik, ott még bőven akad kiaknázatlan lehetőség, s valószínűleg igazuk is van, hiszen napjainkban az Egyesült Államok lovasainak mindössze 14 százaléka hölgy, vagyis van hova fejlődni. Ráadásul a vállalat olyan szempontból is előnyben van, hogy stílusukból adódóan járgányaik többsége szerény ülésmagasságú, így ideális a törékeny hölgyeknek. Az ifjoncok szívéhez a korosztályból választott képviselők útján próbálnak elérni, így megnyerték reklámarcnak az egyik leghíresebb helyi női motorosklub alapítóját, ezen felül olyan, férfiak által uralt területeken hirdetik majd az együttműködést, mint például az X-Games.
A hölgyek bevonzása csak egy része a programjuknak, ezen felül továbbra is működik az ún. Riding Academy, melynek keretében a márkakereskedések kedvezményes motorvezetői tanfolyamokkal támogatják a vásárlókat.