Jövőre új géposztályt indítanak a Superbike VB futamain, az EVO névre keresztelt csoport a váz, a felfüggesztés és a fékek tekintetében megegyezik a többi géppel, azonban a Superstock előírásainak megfelelő erőforrást és elektronikát kapnak a motorok, ami sokkal olcsóbbá teszi egy-egy motor rajtrácsra állítását.
A költségcsökkentés és az esélykiegyenlítés volt a DORNA legfőbb célja az új regulával, no meg új, eddig ismeretlen istállók bevonzása a sorozatba, hogy népes, parázs csatákat vívó mezőny jelenjen meg a versenyhétvégéken. Jelenleg alig húsz pilótát jegyez a sorozat, ami valószínűleg csak ideiglenes állapot, a megfizethetőbb kategória várhatóan számos új indulót csábít majd a sportág legjobbjai közé.
Kelemen Krisztián, a H-Moto Team csapatfőnöke nem is késlekedett, és a hírek szerint elsőként csapott le az üres helyek egyikére. Tervei szerint a magyar csapat hazai pilótával fog nekivágni a 2014-es világbajnoki küzdelmeknek, hároméves Superstock tapasztalatuk, illetve a jelenleg használt BMW S 1000 RR versenymotor valószínűleg biztos alap lesz majd a sikeres szerepléshez. "Örömmel és izgatottan vágunk bele ebbe az új kihívásba. Szeretnénk bebizonyítani, hogy innen Magyarországról, egy kis csapatként is van értelme nagyot álmodni, és a befektetett energia idővel megtérül." - nyilatkozta Kelemen Krisztián a nevezést követően.