A felületes szemlélőnek úgy tűnhet, a Greyp csupán színes burkolattal megspékelt bringa, ám ennél sokkal összetettebb szerkezetről van szó. Mozgatásáról 84V-os, 1,5 kWh-s kapacitású akkumulátor és 250 W-os teljesítményű villanymotor gondoskodik, végsebessége - Power üzemmódban - eléri a 70 km/h-t (!), hatótávja pedig messze meghaladja a száz kilométert.
Tulajdonosának akkor sem kell egy helyben vesztegelnie, ha lemerül a telep, ugyanis a Greyp hagyományos bicajként is használható, s amint találunk egy konnektort, alig másfél óra alatt újratölthetjük az akksit.
Csupa nagynevű beszállító szerepel a Greyp G12S bemutatójában, kiváló fékei a Shimanótól származnak, felfüggesztéseit a Rockshox készíti, míg a lítiumakkumulátorokhoz elengedhetetlen BMS (Battery Management System) a sportautóiról elhíresült Rimac munkája. A Greyp legfőbb előnye, hogy mozgékony és sokoldalú, mint egy enduró, de használatához nincs szükség jogosítványra, sem bukósisakra, bár a hetvenes végsebesség miatt ez utóbbit melegen ajánljuk a leendő tulajdonosoknak.