A hatvanhárom éves versenyző és mérnök, Eric Buell egy nem mindennapi kétkerekűt álmodott meg, amivel újra feltámasztaná a korábban lakat alá került Buell gyárat. Első ránézésre semmi különlegeset nem ígér a tervrajz, látványos sportgép, szinte egy a sok közül. A műszaki paraméterek azonban már igencsak meglepőek, mivel a benzines gép hajtóműve - csakúgy, mint néhány autótípusnál - nem vesz részt a hajtásban, csupán elektromos áramot termel, a beépített akksik pedig elektromotorokon keresztül mozgatják a gépet.
Hatékony megoldás lehet ez a rendhagyó párosítás, hiszen a tisztán elektromos modellekkel szemben itt kisebb telepeket alkalmazhatnak, ugyanakkor a robbanómotoros vasak elől elzárt területekre - zajtalan üzemben - nyugodtan behajthatunk, s az elektront faló masinák Achilles-sarkát, a szűkös hatótávot is sikerülhet kiküszöbölni a tervezőknek.
Ha megvalósul, ez a motor lehet a hiányzó láncszem a benzines/elektromos gépek közötti átállásban, egyesítve a két meglehetősen eltérő technika pozitív tulajdonságait. És ki tudja: az öreg versenymúltja talán garancia lehet arra is, hogy az aggregát valami jóféle kipufogón keresztül pöfékeli a szabadba az égéstermékeket, hogy megőrizzen valamit a "régimódi" típusok élményéből...