Vörös Sanyinak megvolt az idei első pályára lépése a Hungaroringen, ám nem mondhatja el magáról, hogy hihetetlen élményben volt része, hiszen a hőmérő higanyszála nem kúszott magasabbra 11 foknál.
Ami az aszfaltot illeti, arról jobb nem is beszélni, hiszen a pályán történt bukások közül biztos, hogy volt ami az igen rossz tapadási viszonyokra vezethető vissza. Sanyi megúszta, hiszen hiányzó és összetört darabok nélkül térhetett haza.
A motor, mint már tudjátok a tavalyi Suzuki GSX-R1000 K3, csupán design, a kipufogó változott rajta (és a Bitubo futómű).
Ezek az �apróságok� sok vizet ezen a napon nem zavartak ellentétben a gumikkal, amiket idén a Dunlop szállít. Sajnos az ilyen időjárási viszonyokra és hideg aszfaltra való gumit nem sikerült kipróbálni, ezért Sanyi kénytelen kelletlen jóval keményebb gumikeverékkel tudott csak körözni, ami nem volt túl bizalomgerjesztő, látván miként jött kifelé a kanyarokból a gép. Reméljük, mihamarabb ki tudja próbálni majd a többi keveréket is.
A motorral egyébként meg volt elégedve minden tekintetben. A szokásos év eleji beállítások keresgélésével ill. pontosításával telt az egész nap, miközben sz..rá fagytunk. A Bitubo futóművel vannak még problémák, mivel ez is új szerzemény idén, de ha a �közlekedési viszonyok� jobbak lesznek és többet tud majd menni, talán minden a helyére kerül, mert ezt még nem nagyon sikerült beállítani.
A héten még lesz edzési lehetőség ott mindenre ki lehet majd mondani az áment, ha isten is úgy akarja, hiszen nyakunkon az első verseny, ami ráadásul még hazai pálya is.
A munka reméljük, meghozza gyümölcsét! Április 25.-én minden kiderül a Hungaroringen, de addig is rójuk a köröket szorgalmasan.