Kurucz György 21-szeres magyar bajnok, és számos nemzetközi siker részese is volt. Egyik legemlékezetesebb ezek közül, amikor 1956-ban a franciaországi Monthlery pályán rendezett 24 órás Bol d'Or futamon kategóriagyőzelmet szerzett Reisz Jánossal egy 250-es Pannónia nyergében. Ez elképesztő fegyvertény volt, sőt ma is az, hiszen napjainkban még nehezebb lenne egy tisztán magyar csapattal, ráadásul hazai gyártású és felkészítésű motorral diadalmaskodni a legendás Bol d'Oron.
Kurucz György és Drapál motoros karrierje
A család MTI-hez eljuttatott közleményéből kiderül, hogy Kurucz a hetvenes években vonult vissza, de utána is kivette a részét a hazai motorsport fejlesztéséből: edzőként tanítványa volt Drapál János, sőt megannyi alkatrészt gyártott esztergagépén, amivel gyorsabbá, egyszersmind biztonságosabbá válhattak a motorok.
Korábban Drapál János fia, Fecó is megemlékezett Kurucz György szerepéről és elévülhetetlen érdemeiről. A SportMotoron megjelent írásában így tekintett vissza a legendás párosra: – Nehéz idők jártak Magyarországon, és nem voltak jó helyzetben a pilóták, egyesületek sem, sőt történetünk pont akkor kezdődik, amikor nemes egyszerűséggel fel akarják számolni a Budapesti Honvéd motoros szakosztályát. Ekkor Kurucz György és id. Reisz János lélekszakadva sietett régi barátjához, Drapál Ferenchez, aki a honvédelmi minisztériumban dolgozott, és arra kérték, hogy mentse meg a szakosztályt.
Nagyapám hozzá is látott a feladathoz. Ez sorsfordító időszaknak bizonyult, Kurucz Gyuri bácsi ugyanis egy alkalommal motorral vitte aput fociedzésre (!), aki miután leszállt a hátsó ülésről, megkérdezte alkalmi sofőrjét, hogy megtanítaná-e motorozni. Természetesen Gyuri bácsi rábólintott, így ritkulni kezdtek a futballedzések, és elkezdődött édesapám egyedülálló motoros pályafutása – tekintett vissza Drapál Fecó a kezdetekre.