Tulajdonképpen nem is az a szenzáció, hogy frigyre lépett a két cég, hanem hogy gyakorlatilag egy új platformot hoznak létre, mely kizárólag Zero és Polaris emblémával kerülhet a boltokba. Ennek oka, hogy a megállapodás tíz (!) évre szól, és fontos része, hogy semmilyen más céggel nem oszthatják meg a tapasztalatokat, tehát teljesen exkluzív, közös fejlesztőmunkáról van szó.

elektromos-polarisok-a-lathataron-27081
Erőből eddig sem volt hiány a Polarisnál, ezért most a zajmentes és környezetbarát hajtásláncok fejlesztésére összpontosítanak

Mindkét fél nyerhet vele, hiszen a Zerónak kapóra jön az iparági értelemben világelső Polaris tapasztalata és nagysága, míg a Polarisnak nem kell energiát fordítania az elektromos hajtásláncok igencsak költséges kifejlesztésére. Ráadásul már napjainkban is rohamtempóban folyik a munka, hiszen 2021-ben már első közös modelljük bemutatását tervezik, ami azért is égető, mert éppen nemrég rukkolt elő a Segway saját - részben - elektromos hajtású UTV-jével, új mércét állítva a piacon. A Segway Villain ugyanis elképesztő, 181 (!) lovas csúcsteljesítményre és 250 (!) Nm-es forgatónyomatékra képes, ami páratlan érték a kategóriában.

A Zero Motorcycles jövőbe mutató technikája és technológiája adhat új lendületet a Polarisnak

Nem titkolt cél a Polarisnál, hogy öt éven belül minden járműfajtából tudjon tisztán elektromos hajtású kivitelt ajánlani ügyfeleinek, hogy azok is bátran szavazhassanak az elismert márkákra, akik a felhasználás módja vagy helyszíne miatt nem használhatnak belsőégésű motorral felszerelt ATV-ket.