Elfogadható lépés volt, hogy az erőtől duzzadó V-Rod blokkját "kiszervezték", egy kis európai mérnöki munkával megspékelve a nagy V-blokkot. Ha ésszerűen nézzük, a folyadékhűtés bevezetése is igencsak időszerű volt, az öreg kontinensen már az a rendhagyó, ha egy nagy túragépet pusztán a menetszél hűt. Az Indiából érkező Baby-chopper már határeset, de a legutóbb felröppent hírekre egyszerűen nincs is szó...
A hír nem más volt, mint a tisztán elektromos meghajtású Harley-Davidson modell megszellőztetése. Rosszmájúan közbevethetnénk, hogy Electra Glide helyett Electric Bike lesz a milwaukee-i brigád csúcsgépe, de meghajlunk a környezettudatos (?) lépés előtt, és kíváncsian várjuk: vajon mit hoznak ki az egyelőre erősen titkolt ötletből?
Matthew Levatich a cég képviseletében nyilatkozva már óvatosabban fogalmazott, mondván: jelen pillanatban aligha utal bármi arra, hogy gőzerővel dolgoznának egy ilyen vason, de az ötlet nem elrugaszkodott, sőt, kimondottan érdekes lenne megvalósítani. Bár tudjuk, hogy a tulajdonosok közül sokan megorrolnának ránk a projekt miatt, de a mérnökeinket izgatja a hangtalan Harley ötlete, sőt, már azt is kitaláltuk, hogy lehetne élvezetes és izgalmas egy ilyen modell...