Nyolc új modellt mutatott be tegnap a Harley-Davidson, melyek közös jellemzője, hogy 117 köbhüvelykes, azaz 1918 köbcentis (!) V2-es dohog a motorokban.
Néhány hete bemutattuk az első idei Harley-Davidsonokat, most pedig itt vannak a prémium kategóriába tartozó modellek, például a Low Rider S, Low Rider ST, a Grand American Touring családot erősítő Road Glide® ST és persze a Street Glide® ST változata.
Emellett négy CVO modell is bemutatkozott tegnap, név szerint a Street, Road és Tri Glide, valamint a Road Glide Ultra kivitele.
– Úgy döntöttünk, hogy a teljesítmény lesz hívószó a 2022-es Grand American Touring és Cruiser modelleknél. Ezért aztán mindegyikbe a lenyűgöző Milwaukee-Eight 117 erőforrást építettük, hogy kiszolgáljuk a motorosokat, akik nem akarnak kompromisszumot kötni, és mindenből szeretnék kihozni a maximumot – szögezte le a bemutatón Jochen Zeitz, a Harley-Davidson elnöke és vezérigazgatója. Ezúttal nem túlzás a lenyűgöző jelző, hiszen a hatalmas V2-es 169 Nm-es forgatónyomatékkal repíti a legújabb Harley-kat.
Az ST jelű motorok felszereltségéhez tartozik a Brembo ABS-es fékrendszer, a Boom!™ Box GTS kijelző színes érintőképernyővel és gyári navigációval, sebességtartó automatika (tempomat) és Daymaker® LED-fényszóró.
A különleges CVO modellek kapcsán elmondták, hogy egyedi, kézzel fényezett alkatrészek sokasága, a vadonatúj fényezés, a gyári sisakbeszélő és persze a már említett, 1918 köbcentis, Milwaukee-Eight 117-es erőforrás teszi különlegessé a márka prémium kategóriájú modelljeit.
A CVO-kon emellett szintén alapáras a kanyar-ABS, a dőlésérzékeny kipörgésgátló, a visszagurulás-érzékelő és a gyári guminyomás-figyelő rendszer (TPMS) is.