Ez a nagyszerű eredmény különösen értékes annak fényében, hogy egy kivétellel valamennyi vizsgált szempont szerint a ContiTralAttack 3 abroncs teljesített a legjobban, így nem is lehetett kérdéses az összetett első helyezés.

Toronymagasan a legjobb a TrailAttack 3

A Motorradnál hat BMW R 1250 GS modellt állítottak be a tesztre, ezekre szerelték fel a különféle gyártók papucsait, előre 120/70 R19, hátra 170/60 R17 méretűeket.

continental-trailattack-3-22363
A száraz és nedves útfelületen végrehajtott próbák különösen lényeges elemei a tesztnek, emellett a kopás is fontos kritérium a hosszú távú próbán

A próbán kíváncsiak voltak többek között a kezelhetőségre, az országúton és a mindennapokban mutatott tulajdonságokra, továbbá a gumi kopására. Minden esetben nagyon elégedettek voltak a tesztelők a Contival, főként a kezelhetőség és az elődhöz képest érezhetően jobb kanyartulajdonság győzte meg a Motorrad szakembereit, de kiemelték a mindennapos használat során tapasztalt jó képességeket és a tartósságot is.

Korábban az új ContiRoadAttack 3 is hasonlóan magabiztos diadalt aratott, amikor hat sporttúraabroncsot vettek górcső alá, így a Contin kívül a Michelin Road 5-öt, a Metzeler Roadtec 01-et, a Bridgestone T31-et, a Pirelli Angel GT-t, valamint a Dunlop Roadsmart III-at. A köpenyeket esős körülmények között is faggatták, melynek eredménye az lett, hogy a Continental papucsával 62 mérföld/órás, vagyis 99,7 km/órás sebességről 42,2 méter alatt fékezték állóra a motort. Összehasonlításképp, a teszt sereghajtója ennél a távolságnál még 27,3 km/órás sebességgel gurult. Nem mellesleg a ContiRoadAttack 3 próbáján tartóstesztet is végeztek: ennek során 3600 kilométert tettek meg az abroncsokkal, s a Continental itt még előző helyezését is túlszárnyalta, ugyanis elöl 39,5, hátul pedig 54 százalékos kopásával kiérdemelte a kategória legjobbjának járó elismerést.