Nem kérdés, hogy a Continental TKC 70 Rocks a márka egyik legsokoldalúbb abroncsa, hiszen száraz- és nedvestapadásban felülmúlja a házon belüli ellenfél TKC 70-et és TKC 80-at, és kezelhetőség terén is ez a legkiemelkedőbb a TKC-trió tagjai közül.
Persze a sokoldalú és a mindenféle terepen helytálló jelzők önmagukban mit sem érnek, ezért a Motoviajeros a Conti segítségével szervezett egy háromezer mérföldes túrát Marokkóba, és a pilóták német abroncsokon, Ducati Desert X-ekkel hódították meg az észak-afrikai országot:
Igazán változatos itinert raktak össze a szervezők, látva, hogy autópályán, sziklás, döngölt ösvényeken, mély dűnéken és még folyómedrekben is motoroztak, ráadásul az időjárás sem könnyítette meg a dolgukat.
Éjjel jócskán fagyott, míg napközben plusz harminc fokot mértünk
mesélték a motorosok az afrikai kaland után.
A kizárólag hátsó kerékre ajánlott TKC 70 Rocks remekül vizsgázott a tesztelők elmondása szerint, és főként azoknak ajánlják, akik tényleg mindenféle terepen megfordulnak a motorral, legyen az végtelen autópálya, laza földutas terepezés vagy éppen ilyen mély homok, mint amivel Marokkó dűnéin találkoztak.
A németországi Korchbachban gyártott TKC 70 Rocks 17-es és 18-as méretben, 130-tól 170 mm-es szélességig készül – tették hozzá –, és a hagyományos TKC 70 első abronccsal párosítható, amiből viszont 17, 18, 19 és 21 colos átmérőjű változat is elérhető.