Idén kora tavasszal megjelentek a ContiRoadAttack 4 új változatai, élen a 19-es átmérőjű, elsősorban endurókra és kalandmotorokra ajánlott méretekkel. Ezáltal 130 újabb motortípushoz lett elérhető a német fejlesztésű és gyártású abroncs, sőt már kapható az erősített oldalfalú kivitel is, melyet természetesen a nagy teljesítményű, átlagosnál nehezebb túramotorokhoz ajánlanak.
Új méretekben és erősített, GT kivitelben is kapható a ContiRoadAttack 4
Kiemelték a bemutatóban, hogy az újdonságok olyan népszerű modellekhez készültek, mint például a BMW K 1600 GT, az R 1250 GS, RT és RS, valamint a Ducati, a KTM, a Triumph és a Yamaha kalandmotorjai. Hogy a Te motorodra pontosan melyik típust és méretet javasolják, arról ezen a linken olvashatsz részleteket.
Ezentúl négyféle első méretben kapható a ContiRoadAttack 4, a hagyományos és GT kivitelű 120/70-17-ből, valamint a 110/80 és 120/70-19-ből áll a kínálat. Hátsóból nyolc különböző, 17 colos változat készül a korbachi üzemben: 180/55 és 190/55-17-ből „sima” és GT, ezeken túl pedig 150/70, 160/60, 180/55 és 190/50 méretekkel lesz teljes a kínálat.
Miként a korábbi teszteken kiderült, hogy elődeivel és a vetélytársakkal összevetve
az alkalmazkodóképesség, illetve a nedvestapadás a ContiRoadAttack 4 legmeggyőzőbb tulajdonsága.
Ezt állapították meg a pilóták, miután közúton és pályán nyúzták a Conti túraabroncsát – többek között – BMW S 1000 XR, Honda CB1300 és Kawasaki Versys 650 és KTM 790 Duke nyergében.
– Olyan hihetetlen tartalékok rejlenek a motorgumiban, hogy közúton esélytelen túlterhelni, ráadásul gyorsabban bemelegszik, mint a korábbi változatok. A tartósság és a kiemelkedő nedvestapadás már csak ráadás... Aligha kívánhatna többet egy túrasportgumit kereső motoros – összegezték a RoadAttack erényeit a teszt végén.