Szinte hihetetlen, de a Continentalnál már 2005 óta folyamatosan fejlesztik a RoadAttack modellcsalád tagjait, s a több mint másfél évtized alatt szabadalmak egész sorát jegyezte be a gyártó, hogy levédesse a köpenyek készítéséhez használt technológiákat.

continental-road-attack-4-bemutato-2022
120-as első, illetve 160, 180 és 190 mm széles hátsó méretekben készül a Road Attack 4. 190-esből kétféle oldalfalmagasság közül választhatunk – 190/50-es és 190/55-ös változat is elérhető

A sport- és túragumik erényei egy abroncsban: ez a ContiRoadAttack 4 

Ilyen például a gyors bekopást elősegítő és ezzel a biztonságot fokozó TractionSkin, a hosszú élettartamot szavatoló MultiGrip, a hatásos ütéselnyelést és a nagy sebességű kanyarvételek során is megingathatatlan stabilitást garantáló ZeroDegree, valamint a nedves útfelületen mutatott jó futási tulajdonságokért felelős RainGrip.

continental-road-attack-4-bemutato-2022
Ez alapvetően egy túrasportabroncs, de – mint a teszteken kiderült –, remekül teljesít a tempós kanyarvadászatokon is 

Ami szintén lényeges, hogy elmondásuk szerint a gumi kimondottan gyorsan bemelegszik, így a nap mint nap motorral ingázók már az első kilométeren remek tapadással számolhatnak. Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy a termék fejlesztését teljes egészében a Continental híres, ContiDrom nevű fejlesztési részlege végezte, a gyártás pedig – más márkákkal ellentétben – teljes egészében Németországban zajlik.

continental-road-attack-4-bemutato-2022
Noha a ContiRoadAttack 3 is kiválóan vizsgázott hideg, nedves aszfalton, a negyedik generáció ebben is fejlődött és jobb elődjénél – hangsúlyozták a mérnökök

Összességében tehát a ContiRoadAttack 4 megjelenésével egy valóban sokoldalú abronccsal gazdagodott a márka kínálata. Maga a gyártó beszédes módon az úgynevezett hipertúra szegmensbe sorolja modelljét, mivel szárazon és nedvesen egyaránt remekül tapadó, tartós köpeny, ugyanakkor nagy teljesítményű motorokon, sportos kanyarvadászat közben is maradnak tartalékai.