Idestova négy éve mutatták be a ContiTourt, melyet főként nagy, V2-es cruiserekre ajánlanak a szakemberek. Az abroncsok Continental MaxComfort technológiával készültek, ami a gyakorlatban annyit tesz, hogy a karkasz, vagyis az övszerkezet nagymértékben részt vesz a rugózásban, ezáltal még kényelmesebbé válik az utazás.

continental-contitour-25991
A Continental korbachi mérnöki csapata 270 kg feletti, nehézsúlyú utazómotorokhoz tervezte az abroncsot

Ezúttal Daniel Solorzano nemzetközi értékesítési igazgató mesélt a köpenyről: - A program célja az, hogy bemutassuk vásárlóinknak a piac egyik legkiegyensúlyozottabb, legsokoldalúbb túraabroncsát. A ContiTour kezelhetősége és vezetési élménye felülmúlhatatlan - szögezte le.

continental-contitour-25992
A különleges (MaxComfort) karkasz révén az abroncs növeli a menetkomfortot, miközben tartóssága is kiemelkedő

Nem mellesleg a ContiTour MileagePlus eljárással készül, melyben különleges – és titkos - vegyületekkel teszik még strapabíróbbá a köpenyt, egyúttal növelik a terhelhetőségét, hogy a legnagyobb V2-esek súlya alatt is helytálljon.

ContiTour: ha nem tetszik, hozd vissza!

Az abroncs mintázatát „WetTraction” technológiával alakítják ki, hogy a lehető legjobb vízelvezetést biztosítsa. Természetesen a hátsó és az első abroncs mintázata között jelentős különbség figyelhető meg: hátul a futófelület közepén nincs barázda, ezzel csökken a megcsúszás veszélye, valamint mindkét köpenyen mérettől függően 8-9 mm a mintamélység, ami már-már rekordnak tűnik.

Olyannyira bíznak a mérnökök a ContiTourban, hogy az USA-ban visszavásárlási akciót indítottak – ha nem 100%-osan elégedettek, akkor 60 napon belül visszavihetik a gumikat, és a teljes vételárat visszafizetik nekik.