Bemutatkozott a ContiTrailAttack 3 és a ContiScoot
2018. november 28. Hírszerkesztő, Képek: Continental
A zord november kétséget kizáróan egyik legjobb motoros programja az EICMA, ahol jelen volt a Continental is, és közkinccsé tette két vadonatúj abroncsát.
Igazi hiánypótlóként érkezett a prémium robogóabroncsok szegmensébe a Continental ContiScoot, új mércét állítva teljesítmény és biztonság tekintetében. A köpenynek nem volt elődje, vagyis a mérnökök teljesen a nulláról kezdtek dolgozni rajta,igaz, futófelületének mintázatát a ContiRoadAttack 3 ihlette. A cég képviselői elmondták, az abroncs kiemelkedően jó tapadással büszkélkedhet száraz és csapadékos körülmények között, továbbá futásteljesítménye is párját ritkítónak ígérkezik.
A fejlesztési folyamatot követő, házon belüli teszteken igazán nagyszerűen vizsgázott a ContiScoot, olyannyira, hogy a prémiumkategóriás vetélytársakkal összehasonlítva száraz és nedves aszfalton is ez a robogóabroncs bizonyult a legjobbnak tapadás tekintetébenUgyancsak óriási érdeklődés övezte a népszerű ContiTrailAttack 2 utódjaként érkező ContiTrailAttack 3 leleplezését. Noha elődjére sem lehetett panasz, az újdonságot még annál is vonzóbb tulajdonságokkal állították csatasorba a németek. A mintázata nyomán továbbra is 90 százalékban utcai, tíz százalékban off-road felhasználásra szánt ContiTrailAttack 3-at új külsővel álmodták meg, például a futófelületen másként helyezkednek el a vízelvezető árkok, mint korábban, ami javítja a tapadást nedves aszfalton.
A ContiTrailAttack 3 a dual-sport abroncsok kategóriájában versenyez, vagyis azoknak lehet jó választás, akik motorjukkal szívesen elhagyják az aszfaltot egy kis földutas mókázás kedvéért, de nem vásott endurósok
Ami a további fontos tulajdonságokat illeti, az abroncs megtartotta elődje legjobb jellemvonásait, mint például a lassú manővereknél és trükkös, szűk szerpentineken tapasztalható, kiemelkedő kezesség vagy épp a MultiGrip technikának köszönhető észrevétlen átmenet a keményebb középső és a rugalmasabb szélső felületek között. További fontos erény, hogy rövidebb lett a a köpeny felmelegedési ideje, alig több mint másfél kilométer alatt eléri üzemi hőmérsékletet, illetve jobban tapad, egyszersmind tartósabb is elődjénél.