Jóllehet, a Continental már korábban ellőtte a puskapor nagyobb részét a RoadAttack 4-gyel és annak erősített, illetve túraendurókra fejlesztett változatával, azért idénre is maradt három fontos újítás, ráadásul három különböző géposztályban. Az első bemutatóra augusztusban került sor, akkor Ausztriában, azon belül is a Puradies Naturresortban gyűltek össze a pilóták, hogy a felsorakozott motorokkal (KTM 390 Duke, 690 SMC R és Husqvarna 701 Supermoto) leteszteljék az idén piacra dobott SM2-t.
Az újdonság erényei között felsorolták, hogy az SM2 a korábbi EVO-val összevetve sokkal jobban tapad hideg, nedves aszfalton, ugyanakkor az élettartama is jelentősen nőtt: méréseik alapján ötödével nagyobb futásteljesítményű, mint az elődje. Az új köpeny kezdetben csak kétféle méretben volt elérhető, de idén ősszel bővült a választék, így ma már 110 és 120/70R17, valamint 150/70 és 160/60R17-es méretben készül.
Az új SM2 mellett két jól ismert abroncsból dobtak piacra új méreteket, hogy minél több motoros igényeit lefedjék. Először a főként A1-es és A2-es modellekhez ajánlott, megfizethető ContiRoadból jelentek meg új változatok, de ez nem azt jelenti, hogy a köpeny csak kis teljesítményű motorokra lenne ideális, hiszen korábban olyan sportos motorok gyári gumija volt, mint például a KTM 890 Duke. Idén nyártól ötféle új méretben, 100/80-tól 150/60R17-ig elérhető elérhető a modell, ezáltal még többen választhatják a kiemelkedő árt/érték-arányú abroncsot.
Az utolsó idei bejelentés a ContiScoot modellcsalád bővítése volt. A kimondottan változatos körülményekhez fejlesztett gumiból ezentúl kapható a korosabb, klasszikus robogókra passzoló, 3.50-10-es méret is, míg a felhozatal másik végén a 300-as, 500-as robeszok 16 colos, 120-130 mm széles abroncsai állnak.