Nem véletlen, hogy a fejlesztés helyszínével kezdték a felsorolást, hiszen Korbachban állítják elő a TrailAttackot, vagyis az első lépéstől az utolsóig Németországban zajlik a munka. Emellett kiemelték, hogy a ContiDrom híres fejlesztőközpontjában tökéletesítették az abroncsot, s több mint ezer mérnök vett részt a folyamatban.

Egy terepgumi aszfaltra: TrailAttack 3

Nem mellékes – tették hozzá –, hogy 2006-ban kezdték fejleszteni a TrailAttack első kiadását, majd 2012-ben és 2019-ben rukkoltak elő a második, illetve harmadik generációval, hogy az abroncs is „tartsa a lépést” az egyre erősebb és kifinomultabb kalandmotorokkal . Többek között ennek is köszönhető, hogy – idézzük – a „fejlesztések eredményeként a Continental továbbra is vezető a kalandmotorabroncsok piacán.” 

conti-trailattack-3-bemutato
Bőség zavara? 17″, 19″ és 21″ colos első, illetve 17″ és 18″ colos hátsó méret is kapható a TrailAttack 3-ból, így mindenki megtalálhatja a saját motorjára passzoló abroncsot

Kiemelkedő kezességgel ruházza fel a motort – folytatták –, ami főként alacsony sebességnél érzékelhető. Nagyban javul az irányíthatóság könnyű terepen és városban, lassú araszolás közben, így tényleg sokoldalú lesz a motor – ugyanúgy tökéletes ingázásra vagy túrázásra, mint laza földutas kalandokra.

conti-trailattack-3-bemutato
A Motorrad hat abroncsot összevető tesztjében is kategóriagyőztes lett a A ContiTrailAttack 3. Elsősorban a sokoldalúságot és a futásteljesítményt értékelték a tesztelők

Végül leszögezték a mérnökök, hogy ez a vállalat leginkább aszfaltra termett terepgumija, s tervezésekor az volt a vezérelv,

hogy a motorosok 10%-ban aszfalton és 90%-ban terepen használják majd.

Így aztán bátran támadhatók vele Szardínia vagy éppen az Alpok kanyarjai, ám akkor is helytáll, ha magunk mögött hagyjuk a burkolt utat, és laza terepen közelítjük meg a strandot vagy éppen az ideális sátorhelyet.