A világbajnoki futamhoz rangjához viszonyítva sajnos elég kevés néző látogatott ki a hétvégén, pedig minden futam látványos volt, beleértve a péntek és szombaton megrendezett kupasorozatok versenyeit is. Én szombati napon érkeztem ki a mogyoródi pályára, ahol a délután folyamán várt rám egy szabadedzés. Kicsit sikerült a pályára is ráhangolódnom és 1,54.899-es idővel teljesítenem az edzést. Közben több változtatás után, a kis nevezői létszám miatt összevonták a magyar bajnokság összes kategóriáját, a 600, 750 és 1000-es csoportokat. Ezzel az idővel az összesített mezőnyben az ötödik rajtkockáról várhattam a rajtot. A 22 fős, vegyes társaság többsége 1000-es motoron ült. Következett a délután, amikor is eléggé esőre állt az időjárás…Egyszer csepergett, egyszer elállt.
A versenyre felkerült hátulra egy új gumi a biztonság kedvéért. A rajtom egész tűrhetően sikerült, csak a körülöttem lévő ezres gépek hagytak ott, így kb. a 7-8. helyen fordulhattam az első kanyarban. Az első körben nagyon beragadtam az ezres motorral versenyző Bérczi Dávid mögé, majd egyszercsak a második kör felénél piros zászlóval leintették a futamot. Később kiderült, Greksa Attila esett el a hármas kanyarban és mentő kellett hogy a pályára menjen érte. (Azóta jobban van, kórházban van, de ezúton is jobbulást kívánok neki!)
Pár perc elteltével kezdődött az új rajtprocedúra: a második startom is hasonlóan jól sikerült, ismételten az ezres motorok hagytak ott, és az első kört a hetedik helyen fejeztem be. Az egyenesekben rendre elmentek az előttem haladó literes gépek, ezért nagy küzdelem volt a kanyargós részeken a hátrányt ledolgozni, előzési pontot találni. Öt-hat kör puhatolózás után sikerült átverekednem magam rajtuk, utána a saját tempómat motorozva folyamatosan növeltem az előnyöm a két ezres géphez képest is, illetve a 600-as mezőny második helyén motorozó Sebestyén Petivel szemben. Így a tizenkét kör végén összesítettben az ezres gépek mögött az 5. helyen intettek le, ami a 600-as mezőnyben fölényes győzelmet jelentett. Nagyon örültem a sikernek, főleg, hogy az időmön is sikerült javítani pár századot, ami 1,54.836-os kört jelentett.
Pihenésre ismét nincs sok idő, mert a következő hétvége ismét egy Alpok-Adria hétvége, aminek a horvátországi rijekai pálya ad otthont, csütörtöki indulással. Remélhetőleg onnan is szép eredményről számolhatok majd be!