Igazán sikeres hétvégét zárt az alakulat, ugyanis a 2012-ben Alpok-Adriát nyerő Chrobák János idén kettős győzelmet szerzett a hatszázasok mezőnyében, ahol több papíron erősebb versenygépet is legyőzött. Csapattársa, Tarjányi Ádám sajnos sokkal balszerencsésebb volt, hiszen az első megmérettetésen elesett, a másodikon pedig, bár a hazai értékelésben nyolcadikként zárt, végig a futómű beállításaival küzdött. Az R2 orosz motorosa, Stefanov Roman a szlovák bajnokságon indult, ám versenymasinája folyamatos technikai problémái miatt végül feladta a küzdelmet.
Az ezresek között Rosivall Ágoston szerzett győzelmet az alakulatnak, aki vasárnap is megismételte bravúrját, sőt stock gépével több superbike-os ellenféllel is kemény csatát vívott. A BMW-t használó Németh Róbert hasonlóan jó tempót diktált, szombaton ugyanis a mezőny végéről zárkózott fel, míg vasárnap harmadik lett a magyar érékelésben. A csapat tehát kiválóan teljesített első éles bevetésén, és hét megszerzett kupájával az istállók számára kiírt versenyt is megnyerte, ezért a motorosok már most izgatottan várják az Alpok - Adria idei első megmérettetését, ahol még felkészültebben veszik majd célba a dobogós helyezéseket.
Chrobák János (Nemzetközi STK600 1. helyezés):
„Már nagyon vártam, hogy kipróbálhassam az új versenymotoromat, ami szerencsére jól vizsgázott, hiszen folyamatosan erősen teljesített a hétvégén, úgyhogy maximálisan elégedett vagyok a Kawasakival. A motorunkat természetesen tovább fogjuk fejleszteni, ezen a hétvégén ugyanis a gyári futóművet kellett használnom, a módosított alkatrész ugyanis még nem érkezett meg a csapathoz.
Az egész hétvége során talán az volt a legpozitívabb, hogy sikerült javítanom a tavalyi leggyorsabb köridőmön, ezért már most izgatottan várom az Alpok Adria megmérettetést is. Elégedett vagyok ezzel a hétvégével, így tehát a motorral, a csapat munkájával is. Végül szeretnék köszönetet mondani a szerelőimnek, és mindenkinek, aki segített a hétvége során, hiszen Ők is mindent megtettek a csapat sikeréért.”
Rosivall Ágoston (Nemzetközi STK 1000 1. helyezés):
„Új csapatként nem volt egyszerű dolgunk, mert először voltunk éles bevetésen. Még tesztelni sem volt lehetőségünk az időjárás miatt. Mielőtt rajthoz álltam összesen tíz kört mentem a számomra teljesen ismeretlen motorral, ezért nagyon meg vagyok lepődve az eredményeinken!
Nagyon elégedett vagyok a szerelőim munkájával, mert nekik legalább annyira nehéz dolguk volt, mint nekem. Szerintem jó csapat leszünk. Várom a folytatást!”
Tarjányi Ádám (Nemzetközi STK 600 13. helyezés, OB STK 600 8. helyezés):
„Nagyon nehezen indult a szombati napom, mivel a reggeli szabadedzésen tönkrement a váltóelektronika, ráadásul az első futóművel is gondjaim voltak. Ez az edzésen és időmérőn sem működött jól, így csak a nyolcadik rajtkockából indulhattam. A verseny a lehető legrosszabbul sikerült, ugyanis az első kör hetedik, balos kanyarjában megszűnt a hátsó tapadás, és óriásit estem! Szerencse a szerencsétlenségben, hogy sem nekem, sem a motornak nem lett nagyobb baja, leszámítva az idomok törését. Este tizenegyre megérkezett a csereidom, amit apa másnap azonnal összeszerelt. Vasárnap csak a második edzésen tudtam részt venni, igaz a futómű beállítása ekkor sem lett jobb, ennek ellenére a versenyen nagyot harcoltam. Nem élem meg kudarcként ezt a hétvégét, tanultunk a hibákból.”
Németh Róbert (Nemzetközi STK 1000 5. helyezés):
„Az elsődleges célom az új géppel való összeismerkedés volt, hiszen a verseny előtt semmilyen lehetőségünk nem volt tesztelésre, így kevés adattal rendelkeztünk az idei motoromról. Ennek tükrében kellemes meglepetésként ért, hogy a második versenyen megfutottam az eddigi legjobb köridőmet ezen a pályán és mind a két napon az ötödik helyen futottam be a Nemzetközi IMRC értékelésben.”