Az elektromos motorok váza, valamint erő- és áramforrása gyakorlatilag változtatás nélkül építhető be különböző stílusú motorokba, ugyanis itt a hűtőrendszer, a kipufogó stb. nem gátolja a tervezőket, hogy azonos műszaki alap kerüljön akár egy cruiserbe vagy sportmotorba. Ezt használta ki a strapabíró quadokról és kedvező árú motorkerékpárokról híres CFMoto mérnökgárdája is, amikor elkészítette a 300GT-E rendőrmotort, melynek főbb alkotóelemei civil modellekben is visszaköszönhetnek a jövőben.
Moduláris vázat és akkumulátorcsomagot fejlesztett ki a CFMoto
A megoldás vitathatatlan előnye, hogy az akkumulátorok egy nagy egységet alkotnak, így tulajdonképpen nincs szükség vázra, helyette a telepekhez rögzítik a segédvázat és a többi alkatrészt. Mivel ezek csavarkötéssel kapcsolódnak az akksikhoz, bármikor lecserélhetőek, így eltérő kialakítású, méretű és kinézetű gépek születhetnek azonos technikával. Mivel a CFMotónál egyszerű acélcsövekből áll a segédváz, ez egy olcsón előállítható konstrukció, így a motorok ára is kedvező lehet.
A jövőben számos gyártó kínálatában láthatunk hasonló modelleket, mivel a Harley-Davidson elektromos márkája, a LiveWire is hasonló megoldással rukkolt elő Arrow platform néven, sőt a kanadai Bombardier is ilyen felépítésű motorokkal lépne színre 2024-ben.
A CFMoto koncepciója láthatóan életképes, hiszen a fenti technológiával készült, megfizethető rendőrmotor csupán 225 kilós, végsebessége 122 km/óra, 54 Nm-es legnagyobb forgatónyomatéka pedig komoly gyorsulást sejtet.