Noha több évtizede alapították a CFMotót, Európában csak az utóbbi években lett igazán ismert a márka. Népszerűségéhez nagyban hozzájárult, hogy megbízható, mégis kedvező árú modellek sorakoznak a kínálatában, mint például az idén megjelent, klasszikus stílusú 700 CL-X Heritage.

A CFMoto CL-X 700 bemutatkozó kisfilmje

A menetkészen is alig kétszáz kilós újdonságban soros, kéthengeres, 693 köbcentis erőforrás dolgozik, a nyomatékra hangolt egység csúcsteljesítménye kereken hetven lóerő. Noha karcsú, nem éppen zömök motor benyomását kelti, tengelytávja mindössze 1435 mm, azaz bő tíz centivel rövidebb (!), mint például a kategóriatárs NC700, ülésmagassága pedig csupán 800 mm, hogy az alacsonyabb pilóták és bátran voksolhassanak a modellre.

cfmoto-clx-700-bemutato
Euro 5 ide vagy oda, karcsú és szép formájú lett a kéthengeres CFMoto CL-X 700 kipufogója

Bár kedvező árú motorról van szó, nem érződik rajta a spórolás, hiszen Pirelli abroncsok feszülnek a felnijein, minden lámpája LED-es és kombinált fékrendszer, valamint blokkolásgátló felel a biztonságos megállásért.

cfmoto-clx-700-bemutato
Hamarosan érkezik a modell új átirata, a magas első sárvédővel és terepgumikkal felszerelt CL-X Adventure

A Heritage már a hazai forgalmazónál is elérhető kék és ezüst színekben, a listaára pedig – a gazdag alapfelszereltség dacára – alig hárommillió forint.