Két éve még csak prototípusként láthattuk a CFMoto 700-as modelljét, ám tavaly – a járványhelyzet ellenére – megkezdték a sorozatgyártását, sőt eljutottak Európába is az első modellek.

cfmoto-700-cl-x-muszaki-adatok
Kétféle, Heritage és Sport kivitelben érkezik a 700-as CFMoto

A nemrég bemutatott, kifejezetten jó áron kínált 650NK és 650MT crossover mellett tehát újabb „valódi” nagymotorral gyarapodik a CFMoto európai kínálata.

CFMoto 700 CL-X: jóárasított scrambler a láthatáron

A Heritage és Sport kivitelben elérhető motorban vadonatúj fejlesztésű, 693 köbcentis, sorkettes, folyadékhűtésű motor dohog, mely 68 Nm-rel és 75 lóerővel próbál vevőket csalogatni a márka kereskedéseibe.

cfmoto-700-cl-x-muszaki-adatok
Komoly meglepetés, hogy a korábban jósolt, 7500-8000 eurós ár helyett mindössze 6400 euróért kínálják Olaszországban a 700 CL-X-et

Ismét elhalmozták a vevőket minden földi jóval, ugyanis a kedvező ár dacára kimondottan gazdag az alapfelszereltség. A KYB felfüggesztés és a Brembo fékrendszer is feltűnő részlet, miként az alapáras tempomat (!), valamint a teljes LED-világítás is szokatlan ilyen árszinten.

cfmoto-700-cl-x-muszaki-adatok
Az európai igényeknek megfelelően nyomatékhatárolós tengelykapcsoló (csúszókuplung) segít meggátolni a hátsó abroncs megcsúszását

Ráadásul – más kínai kihívókkal szemben – a 700 CL-X tömege sem mondható túlzónak: menetkészen, de üres tankkal 195 kilót nyom, ami a 75 lovas teljesítménnyel egészen jól hangzik, ráadásul tökéletesen alkalmas rá, hogy A2-es változat készüljön belőle és már 18 éves kortól vezethessék Európában.