Ezentúl még szebb „csomagolásban” láthatjuk az egykori Husqvarna-blokkot, ugyanis a fél évszázados brit vállalat elkészítette legújabb modelljét, a szemrevaló Mavericket. A hatszázas, négyszelepes erőforrás kereken 50 Nm-t és 55 lóerőt szabadít a karcsú hátsó kerékre, ami nem kevés, tekintve, hogy a Maverick alig 150 kilóval mérlegel.
Csodaszép scrambler lett a CCM Maverick
Átlagos méretű, 19 colos Excel felnit fog közre a CCM fordított telópárja, melynek rugóútja 120 mm, vagyis tuti nem ezzel hódítják meg a krosszpályák ugratóit, de hétvégi földutas kalandokhoz több mint elég lesz a felfüggesztés.
Természetesen aszfalton is használható terepgumikat szereltek a fűzöttküllős kerekekre, egészen pontosan a Mitas E7+-t, és hogy stílustiszta, egyben korhű vas legyen, magasan elvezetett kipufogó, formás nyereg és kéttónusú fényezés díszíti a modellt.
Nyílt titok, hogy a CCM alapítója, Alan Clews, pontosabban az ő 70-es években épített, BSA-alapú terepmotorjai ihlették a tervezőket, amikor papírra vetették az új Maverick vonalait, ezáltal úgy juthatnak lenyűgöző „veteránmotorhoz” a vevők, hogy mentesülnek az állandó szerelgetés nyűgje alól.
A gépek indulóára kis híján tízezer font, de mivel a gyáritól eltérő futóművel, fékrendszerrel stb. is megrendelhető a Maverick, csak a vevő igényein múlik, hogy pontosan mennyibe is kerül majd álmai terepmotorja.