A Caterham korábban is számos ponton kapcsolódott a motorokhoz, hiszen legendásan könnyű autóit nem egyszer a kétkerekű donorokból kölcsönzött erőforrások hajtották - Hayabusa és CBR1100XX blokkok is lapultak már a Caterham Seven burkolata alatt.
Most azonban megfelezték a kerekek számát, és vadonatúj projektbe fogtak, jól ismert színekkel, de egészen új technikával vágtak bele a motorgyártásba. Első modelljük, az általunk már tavaly bemutatott Brutus 750 valahol az ATV-k és a motorok határmezsgyéjén mozog, hiszen hátramenettel ellátott automatikus erőátvitele blokkja a négykerekű terepmotorokra hajaz, ám a méretes vas alaphelyzetben csak két ballonos abroncson gördül. További különlegessége, hogy a hírek szerint oldalkocsis fogattá és hómobillá is átalakítható, hogy télen is teljesértékű járműként használhassa tulajdonosa.
Ha minden a gyártó tervei szerint halad, jövő tavasszal a tengerentúlon, Ázsiában és Európában is elérhetők lesznek a máris kétkerekű SUV-nak - vagyis inkább SUB-nak - becézett Brutus 750 első példányai, melyek vételára egyelőre sajnos nem ismert.