A négykerekű ATV-k mellett egy utcai "motort" is találunk a Can-Am palettáján, a Spyder névre hallgató masina egyfajta átmenet az utcai használatra alkalmas quadok és a kétkerekű motorkerékpárok között. Az alapmodellben egy 998 köbcentis Rotax blokk dolgozik, az erőforrás 106 lóereje illetve 104Nm-es nyomatéka bőven elegendő a 317 kilogrammos gép dinamikus gyorsításához, a komoly kanyarsebességért pedig a különleges első felfüggesztés felel.
A most bemutatott változat nem kimagasló teljesítményével, inkább egyedi hajtásláncával és kiváló hatótávjával emelkedik ki a korábbi modellek közül: Spyder Hybrid meghajtásáról ugyanis egy 600 köbcentis belsőégésű motor és egy 20KW teljesítményű, lítium-ion akkumulátor által táplált elektromotor gondoskodik. A technológia előnye, hogy a takarékos blokk és az elektromos hajtás összesen több mint 600 kilométeres hatótávot biztosít a Spydernek, miközben városi üzemben kb. harminc kilométeren keresztül használhatjuk hangtalanul a motort.
A költséges technológia miatt a Spyder Hybrid inkább érdekes tanulmány, mintsem szériagyártásra érett motor, és a különleges háromkerekűre áhítozó vásárlók valószínűleg továbbra is a jól bevált V2-es blokkal fogják megvásárolni a kanadaiak fura öszvérét, de a tanulmány egyes alkotóelemei bármikor visszaköszönhetnek a következő generáció motorjain.