Mivel itthon és szerte Európában is a csupaszmotorok és a nakedek vezetik az értékesítési versenyt, minden nagyobb cégnek muszáj legalább egy-egy modellel előrukkolni a kategóriákban. A Brixton eddig is remekelt a csupaszok között a Crossfire-rel, de a nagy hasmagasságú utazómotor hiányzott a kínálatból, legalábbis eddig.

brixton-storr-bemutato-2023
A Storr lesz a Brixton 14. modellje, ami azért nagy eredmény, mert csupán hét éve alapított márkáról van szó

Bemutatták a Brixton Storr 500 kalandmotort

Az idén novemberben leleplezett prototípust a Skye-szigeten található sziklaképződményről nevezték el – tudtuk meg a hazai forgalmazótól –, és az is kiderült, hogy a többi koncepcióhoz hasonlóan a Storr is hónapokon belül szériaérett formában térhet vissza.

brixton-storr-bemutato-2023
Kimondottan jól állnak az újdonságnak a Brixton jól ismert, fűzöttküllős felnijei

Természetesen ugyanazt a félliteres, egészen pontosan 486 köbcentis sorkettest találjuk a modellben, mint ami a nemrég tesztelt Crossfire Brixton Crossfire 500 XC-ben dohogott, ezt is acélváz öleli körbe, és a fékrendszer is nagyon hasonlít a korábbi Brixtonokon látott egységekre.

brixton-storr-bemutato-2023
A Storr egyelőre prototípus, de a gépet elnézve aligha van akadálya a forgalmazásnak

Ezzel szemben a felfüggesztés és a formavilág teljesen új: előre és magasra súlyozott formaterv jellemzi az osztrákok kalandmotorját. Az összhatás egyszerre retró és modern, egyaránt hajaz a 80-as, 90-es évek ralimotorjaira, illetve napjaink kalandmotorjaira.

brixton-storr-bemutato-2023
Hangsúlyos részlet a magasra húzott fejidom és plexi, valamint a klasszikus, kerek fényszóró

Úgy tűnik tehát, hogy hamarosan újabb taggal bővül a jelenleg 13 motorból álló Brixton-flotta. Elvégre a Storr láthatóan gyártásra kész, kiforrott modell, és ha olyan kedvező ára lesz, mint a márka többi motorjának, minden bizonnyal nagy sikert arat Európában is.