Mivel itthon és szerte Európában is a csupaszmotorok és a nakedek vezetik az értékesítési versenyt, minden nagyobb cégnek muszáj legalább egy-egy modellel előrukkolni a kategóriákban. A Brixton eddig is remekelt a csupaszok között a Crossfire-rel, de a nagy hasmagasságú utazómotor hiányzott a kínálatból, legalábbis eddig.
Bemutatták a Brixton Storr 500 kalandmotort
Az idén novemberben leleplezett prototípust a Skye-szigeten található sziklaképződményről nevezték el – tudtuk meg a hazai forgalmazótól –, és az is kiderült, hogy a többi koncepcióhoz hasonlóan a Storr is hónapokon belül szériaérett formában térhet vissza.
Természetesen ugyanazt a félliteres, egészen pontosan 486 köbcentis sorkettest találjuk a modellben, mint ami a nemrég tesztelt Crossfire Brixton Crossfire 500 XC-ben dohogott, ezt is acélváz öleli körbe, és a fékrendszer is nagyon hasonlít a korábbi Brixtonokon látott egységekre.
Ezzel szemben a felfüggesztés és a formavilág teljesen új: előre és magasra súlyozott formaterv jellemzi az osztrákok kalandmotorját. Az összhatás egyszerre retró és modern, egyaránt hajaz a 80-as, 90-es évek ralimotorjaira, illetve napjaink kalandmotorjaira.
Úgy tűnik tehát, hogy hamarosan újabb taggal bővül a jelenleg 13 motorból álló Brixton-flotta. Elvégre a Storr láthatóan gyártásra kész, kiforrott modell, és ha olyan kedvező ára lesz, mint a márka többi motorjának, minden bizonnyal nagy sikert arat Európában is.