Jóllehet, a nyolcadliteres változat megjelenése aligha érte meglepetésként a márka rajongóit, hiszen a tervek szerint ez már 2021-ben debütált volna, és csak a COVID-helyzet miatt tolódott a bemutatója 2022-re.
A Charly Brown (barna) és Bullet Silver (ezüst) fényezéssel készülő modell máris előrendelhető a márka hazai forgalmazójánál, az első példányok pedig várhatóan nyár közepén-végén érkeznek az országba.
Hamarosan érkezik a Brixton Crossfire 500XC
Komoly meglepetés, hogy a nyolcadliteres modell mellett egy új 500-ast is piacra dob a Brixton, mégpedig az általunk tesztelt Crossfire 500 terepes, XC jelű változatát.
A menetkészen is csak 195 kilós, 48 lovas gép főként abban tér el az alapmodelltől, hogy 19-es első kereket és a fényszórót védő, masszív fémkeretet kapott, nyerge alatt pedig jókora rajtszámtábla hirdeti, hogy a klasszikus terepmotorok ihlették a tervezőket.
A 110-es és 150-es abroncsokon futó XC valószínűleg átdolgozott felfüggesztéssel lép színre, nő a szabad hasmagassága és rugóútja is, legalábbis erre utal, hogy amíg az alapmodell nyeregmagassága csupán 795 mm, a scrambler változaté megközelíti a 84 centit. Akárcsak az A1-es modell, az 500XC is előrendelhető, kiszállítása 2022 nyarán vagy kora őszén kezdődik.