Újabb képek láttak napvilágot a hamarosan megjelenő Brixton BX1200-ról, a már hazánkban is elérhető márka eddigi legnagyobb modelljéről.

brixton-bx-1200-bemutato-2021
A sok új kiegészítővel részleteiben is szép lett a Brixton nagyágyúja

Aligha véletlen, hogy a motor bejelentése után nem sokkal az erőforrásairól híres Gaokin levédette egy nagyon hasonló, 1,2-es, kéthengeres hajtómű műszaki megoldásait – jó eséllyel ilyen sorkettes dohog majd az újdonságban:

brixton-bx-1200-bemutato-2021
Az erőforrást szállító Gaokin szabadalmi terve a motorról

Egyébként 2019-ben már láthatta a nagyközönség az új Brixtont, ám az elmúlt másfél év nehézségei miatt elhalasztották a bemutatót, s most úgy fest, hogy idén év végén vagy 2022 elején kezdődik a modell árusítása.

Hamarosan megjelenik a Brixton eddigi legnagyobb modellje

Fontos különbség, hogy a szabadalmi tervek és koncepciók után a végleges(nek tűnő) változat sokkal kifinomultabb lett. Egyebek mellett módosítottak a vázon, változott a lengővilla bekötési pontja, valamint csavarkötéssel kapcsolódik a segédvázhoz a nyereg.

brixton-bx-1200-bemutato-2021
Az eredeti, J.Juan fékalkatrészek helyett Nissineket találunk a végleges változaton 

Ez utóbbi vélhetően arra utal, hogy akár otthon is átalakítható lesz a motor egyszemélyesre, vagy pont fordítva, azaz szóló kivitelről vissza, ha utast vinne az ember.

brixton-bx-1200-bemutato-2021
Senkit ne tévesszenek meg a hűtőbordák, a Brixton nem lég-, hanem folyadékhűtésű lesz, hogy megfeleljen az EU-s előírásoknak. A hűtőrendszer csöveit ügyesen eldugták, míg a hűtőradiátor a leömlők között kapott hegyet, így oldalról valóban klasszikus, léghűtéses erőforrásnak tűnik

Emellett a fényszóró, a lámpatartó és persze a kipufogó is új, minden bizonnyal azért, hogy megfeleljen az Euro5-ös normának, hiszen Európa lesz a motor egyik legfontosabb piaca.