...jó érzés volt újra itt menni, az edzésen teljesített időm egészen elfogadható volt. A gyakorlás végén vettük észre, hogy a kipufogómmal baj van, de ezt a hibát orvosolni tudtuk. A keddi edzésen már egy-két gyors emberrel is együtt tudtam menni, az etap végén Keith Amor barátommal kielemeztük, (tegnap egy gyors részen előzött meg és utána tudtam egy kicsit követni), hogy mi is a baj. Azt mondta, hogy túl gyorsan megyek bele a fordulókba, csodálkozott is rajta, viszont emiatt nem tudok olyan jól kigyorsítani. Mivel áttételt változtattam, ezzel a rugózással nem tudtam utána menni, úgy hogy a nagyon stabil a motoromból lett egy nagyon ideges paripa, ezért nagyon kellett vele harcolnom a kanyarokban, most tiszta vérhólyag a tenyerem tőle...

Bitter Sándor, Man TT

A rendezők nagyon elégedettek voltak az időmmel így egy év kihagyás után. Most azt csekkoltuk a versenyirodában, hogy 40 másodperccel bőven belül vagyok a kvalifikáción, ez már egészen jó. A mezőny erősségéről annyit, hogy én 19 perc 31 másodpercet mentem, ha tíz másodperccel jobbat megyek akkor 12 hellyel előrébb lennék, de hát 10 másodperc az nagyon könnyen ott maradhat egy hatvan kilométeres pályán. A motoron nagyon sok a meló, egy új típusról beszélünk, Henzsi (Henzsely Csaba) nagyon sokat segít a fejlesztésben. A gyors hatodik teli ugratók után el kezd kóvályogni a motorom, de ez nem csak nekem probléma, hanem másoknak is, akik ugyan ezt a Dunlop keveréket használják. Most nekiállunk játszani a guminyomással illetve én még a rugózás beállításával is, így szerintem a mai edzésen nem várható nagy javulás, hacsak nem találom meg a jó irányt, de sajnos ilyenkor rossz irányba is ellehet menni. Szerintem reálisan annyit tudok majd menni, mint 2009-ben, amikor teljesen felkészült és patent voltam a saját motorommal, illetve talán egy picit jobbat de majd meglátjuk. Most egyelőre se túl boldog se túl elkeseredett nem vagyok, de már várom a mai edzést.

Üdv mindenkinek,

Bitti11