Tele volt visszatérő, extravagáns gépekkel az idei Milánói Motorkiállítás, elég ha csak az Italjet Dragsterre vagy a Bimota Tesi H2-re gondolunk. Bármennyire is futurisztikus volt mindkettő, a jelek szerint forgalmazható, szériagyártásra kész modellekről van szó, ugyanis a Dragster 200 máris előrendelhető - igaz, közel hatezer eurót kell kicsengetni a mindössze húszlovas gépért.
További hasonlóság a két talján telivér között, hogy a Tesiben is különleges, függőcsapszeges kormányzást találunk, csakúgy, mint az Italjetben, persze itt a Kawasaki Z H2 sornégyes, mechanikus feltöltővel izmosított erőforrásával társítva. Alighogy bemutatták, máris közúton tesztelik a hírek szerint kétszázról 220-230 lóerőre izmosított gépet, amely 2020 végén jelenhet meg az üzletekben.
Közben már azt pletykálják az olasz fórumokon, hogy az igazi nagy durranás majd az ötvenéves évfordulóra érkezik. Massimo Tamburini, Giuseppe Morri és Valerio Bianchi 1973-ban alapította meg a céget, s úgy hírlik, hogy erre a jubileumra összpontosítanak majd, így a valóban komoly modellválaszték 2020 végére várható a Bimotánál.