A Gas Gas-nál most úgy érezték, hogy ideje felfrissíteni az emlékeket, és a Moto3 gépek koncepciója alapján elkészítették a könnyű versenymotorok új nemzedékét, melyek - ellentétben a legkisebb GP-osztályban induló negyedliteres masinákkal -, vérmes, 450-es, négyütemű blokkot kaptak.
Mivel a mai 450-es blokkok már széria állapotban is közel hatvan lóerőre képesek, a tuningolt erőforrás várhatóan nyolcvan lóerő körüli értéket produkál majd, miközben a kész versenygép tömeg/lóerő aránya a superbike-ok értékeivel verseng majd, mivel a kész versenymotor tömege megtankolva sem lépi át a százkilós küszöböt.
Egyelőre nincs hír arról, hogy mikor és milyen versenysorozatban bukkan majd fel az újdonság, de a fürge és pillekönnyű kétkerekűt szívesen látnánk csatázni, hiszen egy kanyargós, lassabb tempójú pályán akár a jelenlegi Moto2 gépeket is megszorongathatná a BeOn fantázianév alatt megjelent masina.