Sokan a BMW fura robogóját, a C1-et tartják az első, teljes időjárás elleni védelemmel felszerelt motornak, pedig volt a kilencvenes években egy úttörő modell, mely elindította a "kabinos" robogók forradalmát.
A Benelli Adiva nem futott be fényes karriert, ám hazánkban így is található néhány tucat a motorból - ezek rendszerint a 150 köbcentiméteres blokkal hajtott változatok, és 2-300 000 forint környékén kínálják őket.
Az olasz gyártó most visszatért, hogy olyan modellel kényeztesse vásárlóit, mely a téli motorozás problémáira nyújt komplex megoldást. A zárható tető megvédi a vezetőt az esőtől és a hótól, a motorból visszanyert hő a súlyos mínuszokban teheti komfortosabbá az utazást, a dupla első felfüggesztés pedig igazi főnyeremény a vizes, csúszós úton.
Az erőforrásról még nincs pontos információ, de a hírek szerint a Kymco-tól származó háromszázas blokk fogja mozgatni az olaszok újdonságát.