Miután az általunk is tesztelt TRK502-ből idén nyáron ezres nagyságrendben értékesítettek Olaszországban, joggal reménykedtek a pesarói szakemberek abban, hogy új modelljük is hasonló fogadtatásra talál. Az 1911-ben alapított vállalatnál ragaszkodtak a már bevált, együttjáró-dugattyús megoldáshoz, így a 752S hajtókarjai is egyszerre mozognak, de a gyújtás - természetesen - 360 fokkal eltolva történik.

benelli-752-s-16545
A 81 lóerő nem kiemelkedő érték, de a márkára jellemző, kedvező ár valószínűleg kárpótolja majd a tulajdonosokat a szerény teljesítményért

Az újdonság 81,5 lóerőt teljesít kereken 9000-es fordulatszámnál, és a TRK-hoz hasonlóan 50 mm-es (!) csúszószárátmérőjű első teleszkópok igyekeznek kivasalni az út egyenetlenségeit. A fékrendszer is a helyi piacról származik, Brembo nyergek segítenek felemészteni a 752S mozgási energiáját. A 67 Nm-es forgatónyomatékú modell ára egyelőre nem nyilvános, de a Benelli árképzését ismerve garantálható, hogy a közvetlen piaci vetélytársaké alatt marad.