Néhány év szünet után most új névvel, Avinton jelöléssel tűnt fel a piacon, és nemrég bemutatott motorjával méltán számít sikerre, hiszen a műszaki paramétereket látva az európai és távol-keleti márkáknak is össze kell kapni magukat, ha lépést akarnak tartani a gall mérnökökkel.
A méretes S&S blokkot csinos és filigrán vázba csomagolták, az 1 640 köbcentis, 45 fokos hengerszögű, léghűtéses V2-es tiszteletet parancsoló 163 newtonmétert szabadít a közel húsz centi széles hátsó gumira.
A gigászi nyomaték mellé 120 lóerő társul, így aligha fog erőhiányban szenvedni a mindössze 195 kilogramm száraz tömeggel mérlegelő vas. Többféle kivitel és eltérő fényezések közül válogathatnak az egyedi sportmotorra vágyó ügyfelek, feltéve, ha lapul elég pénz a bankszámlájukon, ugyanis a hírek szerint az alapmodell ára is a tízmillió forintos határt fogja feszegetni...