A brit márka vezetői nemrég jelentették be, hogy elkezdték az alapvetően pályamotorként aposztrofált, különleges gép forgalmazását, melyet egyébként a Brough Superiorral együttműködve készíttettek el.
Az először 2019-ben látott motorban a Brough Superiors V2-ese dohog, melyet kompresszorral bolondítottak meg, hogy még erősebb, nyomatékosabb legyen. A DOHC-vezérlésű, 997 köbcentis nyolcszelepes így 183 lóerős csúcsteljesítménnyel büszkélkedhet, ráadásul mindössze 180 kilós saját tömeg mellett.
A 108 ezer dolláros vételár dacára az első harminc példány máris gazdára talált, és további hatvanat rendeltek meg, melyeket a közeljövőben szállít ki a cég. Ez egyben annyit tesz, hogy már csak tíz további AMB keresi a gazdáját – aki ilyenre vágyik, igyekeznie kell, mert használtan valószínűleg csak még drágább lesz a különleges motor.