300-as első fékkel, 41mm-es felfordított teleszkóppal és radiálisan rögzített, négydugattyús féknyereggel érkezik a legendás RS125-öst leváltó újdonság, az RS4 125.
A négyszelepes, négyütemű blokk könnyedén repíti a filigrán sportgépet, az EURO3-as normát teljesítő erőforrás méretéhez viszonyítva kimondottan sportos motorozást tesz lehetővé, még ha csúcsteljesítményben el is marad a legendás a kétütemű őstől. A motor megjelenése természetesen az RSV4 superbike-hoz igazodik, így már álló helyzetben is lenyűgöző a taljánok nyolcadliteres újdonsága. A páros túrákról - csakúgy, mint a nagy testvér esetében - itt is le kell mondanunk, a két személyre vizsgáztatott motoron csak a fagyizóig ül kényelmesen az utas, ez a gép a szerpentineken és a pályanapokon fog bizonyítani.