Számunkra a hír különösen aggasztó, mivel Talmácsi is egy gyári támogatású Apriliával indul a következő szezonban…
A pletyka alapja az Aspar csapat pénteki tesztelése, ahol BQR vázakkal lépett pályára a Simon és DiMeglio. Pedig ha valaki, akkor Martinez úr igazán szoros kapcsolatban áll az Aprilia gyárral. A kételyeket tovább erősíti, hogy amíg a többi csapat Valenciában verseny-szimulációkat fut, az olasz gyár még a bemutatóját sem tartotta meg Moto2 modelljének. Egyes vélemények szerint a tétlenkedés oka, hogy a 2012-től bevezetésre kerülő ezer köbcentis MotoGp kategória alkalmas lehet a noalei gyár visszatérésére, így erre a projektre koncentrálnak a gyárban.
A híresztelés alapja: a BQR vázas Aspar motor
Egyelőre nincs okunk aggodalomra, hiszen tavasszal még a Tech3 csapat MotoGp-s kivonulását jelentették be hasonló módon, most pedig Ben Spies személyében, dobogóra esélyes pilótával készülnek a következő évadra. Az igazi megnyugvást persze az jelentené, ha már a pályán körözne az olasz gyártó Moto2 gépe, Talmával a nyergében…
Kapcsolódó anyagok: