Az MV Agusta sajtósai nem vitték túlzásba az információáradatot, hiszen csupán egy logóval ellátott fotót tettek közzé, amin egy drótküllős felni látható, sejtetve, hogy az emelt hasmagasságú túramotorjuk, a Turismo Veloce 800 valószínűleg terepképesebb utódot kap a következő szezonban.

aprilia-caponord-1200-rally-2015-1910
Terepre született, ez nem kérdés, de egyelőre ennél több nem derült ki az új MV-ről

A noalei PR-szakemberek annál bőkezűbbek voltak, hiszen alig egy héttel a kölni Intermot előtt már teljes egészében megmutatták az Aprila nagyágyúját, a Caponord 1200 Rallyt.

aprilia-caponord-1200-rally-2015-1909
A fejidomot és a lámpát elnézve könnyen felfedezhetők az RSV4 rokonság jelei. A Caponord kívül-belül megújul a 2015-ös évadra

A 19 colos, fűzött küllős első keréken futó Rally méretesebb légterelő plexit, az olajteknőt védő páncélt és jókora koffereket kapott, az alumínium üzemanyagtartály immáron 24 liter benzint tud befogadni, s természetesen a LED-es nappali menetjelző sem hiányzik az újdonságról.

aprilia-caponord-1200-rally-2015-1908
A haspáncél a terepes szakaszokon, míg a méretes dobozszett a hosszabb túrákon tehet jó szolgálatot

Az erőforrás természetesen ride-by-wire gázmarkolaton keresztül kapja a parancsokat, melyeket kipörgésgátló felügyel, s a motorhoz elérhető a kikapcsolható blokkolásgátló és a tempomat is, miként az útviszonyokhoz igazodó felfüggesztés is a Rally bőséges felszereltségét gazdagítja.