Az MV Agusta sajtósai nem vitték túlzásba az információáradatot, hiszen csupán egy logóval ellátott fotót tettek közzé, amin egy drótküllős felni látható, sejtetve, hogy az emelt hasmagasságú túramotorjuk, a Turismo Veloce 800 valószínűleg terepképesebb utódot kap a következő szezonban.
A noalei PR-szakemberek annál bőkezűbbek voltak, hiszen alig egy héttel a kölni Intermot előtt már teljes egészében megmutatták az Aprila nagyágyúját, a Caponord 1200 Rallyt.
A 19 colos, fűzött küllős első keréken futó Rally méretesebb légterelő plexit, az olajteknőt védő páncélt és jókora koffereket kapott, az alumínium üzemanyagtartály immáron 24 liter benzint tud befogadni, s természetesen a LED-es nappali menetjelző sem hiányzik az újdonságról.
Az erőforrás természetesen ride-by-wire gázmarkolaton keresztül kapja a parancsokat, melyeket kipörgésgátló felügyel, s a motorhoz elérhető a kikapcsolható blokkolásgátló és a tempomat is, miként az útviszonyokhoz igazodó felfüggesztés is a Rally bőséges felszereltségét gazdagítja.