Chrobák János az új Ipone Triumph Daytona 675R-jével még az ismerkedő fázisban van, de a nyitó hétvégén így is a legeredményesebb magyar volt a 600-as mezőnyben. Változatos időjárási viszonyok uralkodtak egész hétvégén, ami nem könnyítette meg a versenyzők dolgát. Jani a pénteki szabadedzésen sajnos csak egyszer tudott felmenni száraz körülmények között, majd utána eleredt az eső és vizes volt az aszfalt a délután hátralevő részében.
A szombati napon két időmérő és az első futam várta a versenyzőket, s az Old Timer kategóriák után a 600-as mezőny következett a sorban. Jani az előkelő 4. helyet szerezte meg a népes nemzetközi mezőnyben a kvalifikációk során, amivel a második sor elejéről indulhatott a versenyen. A futamon magabiztos motorozással a kategóriájában a 3. helyen végzett, amivel megszerezte a 2014-es év első Alpok-Adria dobogóját.
Vasárnap egy bemelegítő edzés és a második futam volt hátra, s a második futamon is a két időmérőn elért eredmények alapján történt a rajt. Sajnálatos módon egy kettős bukás után a 15. körben piros zászlóval leintették a futamot, így a 14. befejezett kör alapján értékelhető volt a futam, ahol Jani a kategóriája 5. helyén állt és így már nem tudott tovább javítani pozícióján. A hétvége végeredménye azonban így is pozitív: értékes pontok és sok új tapasztalat az új motor terén. A következő futam három hét múlva május 24-25-én a magyarországi Pannonia-ringen lesz, ahol az Alpok Adria sorozat mellett IMRC bajnoki és Magyar OB futamot is tartanak, sőt ezen a hétvégén rendezik meg a kispályás Országos Bajnokság első fordulóját is ugyanitt.
Chrobák János: „Nagyon vártam ezt a hétvégét, több okból is. Először is, hogy erre a hétvégére már az idei új motorommal állhattam rajthoz, illetve az Alpok-Adria mezőnyt most láthattuk, hogy kik is indulnak idén. A motor jól vizsgázott az első hétvégéjén, bár a beállításokat még nem igazán találtuk meg, illetve még szokni is kell egy kicsit, vagyis még nem állt össze minden tökéletesen. Az időjárás érdekes hétvégét produkált nekünk, de úgy gondolom, a segítőimmel jó döntéseket hoztunk és jól alakult a hétvége összességében. A Triumph Budapesttől megkaptam az előző versenyen használt motort tartaléknak, így az lett a vizes motor, az új pedig a száraz. Az első időmérő félig vizes, félig száraz pályán ment, ahova vizes gumival kellett felmenni. A második időmérőn pedig már inkább száraz volt a pálya, így azt a döntést hoztuk, hogy a száraz gumival próbálom meg. Jó döntés volt, hiszen a pálya jó része felszáradt, így ezzel lehetett gyorsabban menni. Az edzés végére ismét elkezdett cseperegni az eső, de ekkor már sikerült megfutnom a 4. helyre elegendő időt. A szombati versenyen egy jó rajt után a 4. helyen mentem, majd a vége előtt három körrel sikerült elcsípnem a dobogós pozíciót, és ezt meg is tartottam. A vasárnapi bemelegítő edzésen sok dolgot változtattunk a motoron, amitől érzésre jobb is lett. A második versenyre ismét változtattunk még egy kicsit, amivel javulást már nem értünk el. Egy supersport kategóriás géppel kerültem csatába, többször előzgettük egymást. Végül ebből a csatából nyertesen jöttem ki, de aztán egy dupla bukás után leintették a futamot piros zászlóval. A kategóriám 5. helyén álltam, így ez lett a végső helyezésem is. Felhőtlennek nem mondanám az örömöm, de azért összességében örülök a hétvégi eredményeknek. Azt tudom, hogy ettől csak jobb lehet a motor, hiszen még össze kell szoknunk, szóval készülünk a következő nagy futamra, mely május 24-25-én lesz, a Pannonia-ringen. Köszönöm a támogatást a Triumph Budapestnek, az IPONE motorolajak forgalmazójának, a MarketProg Kft-nek, a Colony Cool Kft-nek, Zenith Racing (Öhlins)-nek, Greksa Attilának és Horváth Zolinak, hogy belefoghattam az idei Alpok-Adria sorozatba!”