Teljesen megújul a következő szezonra a Kawasaki negyedliteres és 450-es négyütemű krosszgépe, a fejlesztések során a személyre szabható ergonómiát és erőleadást, valamint a teljes fordulatszám-tartományban folyamatosan rendelkezésre álló teljesítményt tekintették fő célnak a tervezők.
A KX250F-en található dupla befecskendező az erősebb alsó tartományért felel (a légszűrő és a hengerfej között két eltérő méretű és pozíciójú fej található), így biztosítva a magas csúcsteljesítmény mellett az alapjárat közelében is elérhető bőséges nyomatékot. Természetesen az injektor működése személyre szabható, így az adott terepviszonyhoz vagy vezetési stílushoz igazíthatjuk a motor erőleadását.
A 450-es modell keskenyebb első kereket és karcsúbb üzemanyagtankot kapott (az eddigi hétliteres űrtartalom most bő hat literre csökkent), és végre megjelent a szériamotorokon is a versenysportból ismert rajtprogram, ami az első két sebességfokozatban felügyeli a hátsó kerékre szabadított erőt. A befecskendezést három különböző alapbeállításban használhatjuk (Standard, Hard és Soft), a programok közötti váltást egy mozdulattal, a kormányon lévő kapcsoló segítségével végezhetjük el.
Forrás: Kawasaki